Čakali nás 3 dni intenzívnych školení, tréningov a workshopov s tými najpoprednejšími svetovými kaderníkmi. Spoločnosť L´Oréal, ktorá je naším oficiálnym partnerom nás pozvala na 12. ročník tohto významného podujatia. Doteraz z neho čerpáme cenné poznatky a techniky.
Fórumu sa zúčastnilo 2 350 kaderníkov zo 74 krajín! Hlavnou myšlienkou tohto ročníka boli emócie, psychológia predaja a špecifický vzťah kaderníka a klienta. Fórum otvoril Issam Abdul Rahim Kazim, Chief Executive Officer Dubajského centra pre turizmus a marketing, neskôr sa k slovu dostala Anne-Laure Lecerf, prezidentka L’Oréal Professionnel. Predstavila novú víziu značky a popriala nám úspešné vzdelávanie. Potom mohla začať samotná show pod vedením kanadských a amerických kaderníkov (Guylaine Martel, Suzie Bond, Drew Schaeffering & Matthew Collins), ktorí predviedli účesy spojené s heslami „Móda, umenie a provokácia.“
Druhý deň prebiehal v duchu školení nových techník v kombinácii s team managementom a „in-salone“ službami. Semináre viedla Stéphane Amaru z Francúzska. K slovu sa dostal aj Kevin Griffith, viceprezident Emirates Airline. Na príkladoch uviedol tipy a stratégie na efektívne riadenie tímov, ktoré sú aplikovateľné aj na prostredie kaderníckych salónov, nielen v leteckej spoločnosti. Deň zakončila delikátna show od Flux, tímu ambasádoriek z Taiwanu, prezentáciou netradičných ázijských účesov.
Posledný deň sme sa zahĺbili do workshopu s Betram K (Rakúsko) o posledných vlasových trendoch, postupných strihoch a farbení. Fórum zakončila veľkolepá show s nadchádzajúcimi trendami na jeseň a zimu L’Oréal Professionnel Autumn / Winter IT Looks. Medzi známe mená, ktoré sa nám na jednotlivých školeniach venovali boli aj: Nathan Walker (Veľká Británia), Julie Eldrett, Frédéric Pavard (Francúzsko). Mimoriadne zaujímavé bolo vidieť ako inak pracujú ázijské a mimoeurópske kadernícke salóny.